loading...
تولید کننده انواع دیوارپوش و قرنیز طرح چوب و سنگ
alirezahavaee بازدید : 31 جمعه 23 آبان 1399 نظرات (0)

در خانه های ایرانی طراحی هیچ یک از نقاط منزل به اندازه آشپزخانه اهمیت ندارد . اشپزخانه محلی است که از تمام قسمت های منزل قابل مشاهده است بنابراین بسیار مهم است که با تمامی قسمت های منزل هماهنگ باشد و زیبایی کابینت ها کاملا در دید باشد . یکی از راه های دیزاین و طراحی آشپزخانه استفاده از دیوارپوش های بین کابینتی است که از گذشته تا کنون مورد استفاده است و انواع مختلفی نیز دارد که هرکدام بسته به نوع خود مزایا و معایبی دارند .

دیوارپوش بین کابینتی جهت پوشاندن فضای خالی بین کابینت ها ، پشت سینک و گاز استفاده می شود و مزایای زیادی مانند محافظت از دیوار در برابر ضربه ، لک روغن و غذا ، محافظت در مقابل آب و حرارت و همچنین زیبایی و …  دارد .

دیوارپوش بین کابینتی انواع مختلفی دارند که بسته به سلیقه ، طراحی دیگر قسمت های منزل و نوع و رنگ کابینت ها میتوان یکی از آنها را انتخاب و استفاده کرد. بعضی دیوارپوش ها که آنها را با نام دیوارپوش ۴ اینچی و یا قرنیز نیز میشناسند از انواع دیوارپوش بین کابینتی هستند که در این مقاله به آن نمی پردازیم...

 

جهت اطلاعات بیشتر روی لینک سایت کلیک کنید isfahanpanel.com

alirezahavaee بازدید : 66 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

قرنیز ها ابزار های تزیینی پایین دیوار هستند و در سایز های متفاوت و طرح های متنوع عرضه می شود ، که علاوه بر زیبایی ، وظیفه محافظت از دیوارهای منازل شما را نیز بر عهده دارند. قرنیز ها و دیوارپوش های اصفهان پانل در دو طرح ساده و نقش برجسته قابل تولید است .

قرنیز ها ابزار های تزیینی پایین دیوار هستند و در سایز های متفاوت و طرح های متنوع عرضه می شود ، که علاوه بر زیبایی ، وظیفه محافظت از دیوارهای منازل شما را نیز بر عهده دارند. قرنیز ها و دیوارپوش های اصفهان پانل در دو طرح ساده و نقش برجسته قابل تولید است .

جهت مشاهده عکس ها و اطلاعات بیشتر با ما از طریق سایت اصفهان پانل در ارتباط باشید isfahanpanel.com

alirezahavaee بازدید : 106 پنجشنبه 01 آبان 1399 نظرات (0)

محصولات پلی استایرن سفید ساده اصفهان پانل جایگزین مناسب انواع پوشش های دیوار اعم از گچ ، سنگ ، آجر و … . استفاده از دیوارهای گچی با ریسک بالایی همراه است زیرا گچ به راحتی و با کوچکترین ضربه کنده می شود و یا فرو میریزد ، با هر نوع شی خارجی آسیب دیده و خط و خش روی آن می افتد ( مخصوصا در شرایط وجود کودک در خانه )، بنابراین جلوگیری از آسیب دیدگی دیوار گچی بسیار سخت . بعضا غیرممکن است .

بهترین و به صرفه ترین راه جلوگیری از این گونه مشکلات استفاده دیوارپوش و قرنیز پلی استایرن سفید ساده است که از لحاظ ظاهری هیچ گونه تفاوتی با دیوار گچی ساده ندارد ولی نگهداری از آن بسیار ساده و کم هزینه است . این پانل های دیواری ضد خش هستند و از دیوارهای منزل شما به خوبی محافظت میکنند.



دیوارهای بدون محافظ گچی به دلایل گوناگون میتوانند آسیب ببینند که در این مقاله به این مشکلات و حل کردنشان به وسیله پانل های دیواری پلی استایرن می پردازیم...

 

جهت اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما به سایت اصفهان پانل مراجعه فرماییدisfahanpanel.com

alirezahavaee بازدید : 44 یکشنبه 27 مهر 1399 نظرات (0)

وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون داخلی به وسیله رنگ های خنثی می شود ، اولین رنگی که به ذهنمان می رسد خاکستری است . خاکستری یکی از آرامش بخش ترین و با ظرافت ترین رنگ هاست که با هر نوع رنگ سرد و گرم میتوان آن را هماهنگ کرد اعم از رنگ های زرد ، بنفش ، سفید ، مشکی …

امروزه رنگ خاکستری یکی از رنگ های اصلی در طراحی داخلی منازل و ادارات بشمار می رود . اداراتی که از این رنگ برای دیوارهای آن استفاده شده است بهترین گزینه برای قرار های کاری و رسمی شما بشمار می رود . دیوارپوش pvc توپر و قرنیز pvc ( پلی استایرن )طرح سنگ خاکستری بهترین انتخاب برای منازل مدرن و ادارات رسمی هستند که علاوه بر زیبایی از آسیب رسیدن به دیوار ها جلوگیری کرده و عایق سرما ، گرما و حرارت هستند .



روانشناسی رنگ خاکستری

استفاده از رنگ خاکستری به تنهایی فضای منزل را بی روح و خشک نشان می دهد بنابراین بهتر است که برای روح بخشیدن به فضا...

جهت اطلاعات بسشتر و ارتباط با ما به سایت اصفهان پانل مراجعه فرمایید isfahanpanel.com

alirezahavaee بازدید : 29 یکشنبه 27 مهر 1399 نظرات (0)

قرنیز ها و دیوارپوش های طرح چوب بامبو از جمله ابزار هایی هستند که اگر به درستی جهت طراحی دکوراسیون استفاده شوند می توانند فضای اطراف شما را به محیطی منحصر بفرد و متفاوت تبدیل کنند . اکثر ما گیاه های مورد علاقه ی خود را در منزل پرورش می دهیم که گیاه بامبود یکی از پرطرفدار ترین گیاه خانگی است که هم بسیار خاص و زیباست و هم جهت طراحی داخلی زیاد مورد استفاده قرار میگیرد . استفاده از گیاه بامبو در کنار دیوارپوش و قرنیز های طرح چوب بامبو نمای این محصولات را چند برابر می کند .

در فرهنگ چینی از گیاه بامبو به عنوان گیاهی خوش یمن یاد می شود که باعث خوشبختی ، مال و ثروت ، و عمر طولانی می شود  و همچنین در اصول فنگ شویی نیز بامبو سمبل خوش شانسی شناخته شده است . بنابراین استفاده از طرح گیاه بامبو برای هر خانه ای الزامی و برای روحیه و شادابی هر شخصی واجب است ...

جهت اطلاعات بیشتر به سایت اصفهان پانل مراجعه فرمایید isfahanpanel.com

alirezahavaee بازدید : 34 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

دیوارپوش طرح چوب صدفی و قرنیز های اصفهان پانل تاثیر چشمگیری در فضای ساختمان ایجاد می کنند به طوری که استفاده از آن در محیط های کوچک و دلگیر ، باعث بزرگتر نشان دادن و دلبازی بیشتر آن شده است . رنگ صدفی به دلیل بازتاب زیاد نود بیشتر مناسب مکان هایی است که دارای نور کمی بوده و میخواهید از همان نور اندک بیشترین استفاده را برای روشن تر کردن فضای اتاق ببرید .

خانه ها و مکان اداری رفته رفته کوچکتر شده و از متراژ آنها کاسته می شود ، اگر مایلید محیط داره ، اتاق پذیرایی و یا حتی اتاق خواب هایتان بزرگتر و دلبازتر نشان داده شود استفاده از دیوارپوش و قرنیز های صدفی توصیه می شود که هم بسیار رنگ شاد و آرامش بخشی است و هم به راحتی می توان آن را با تمامی رنگ های سرد و خنثی ترکیب کرد .

جهت اطلاعات بیشتر به سایت اصفهان پانل مراجعه فرمایید isfahanpanel.com

alirezahavaee بازدید : 58 جمعه 18 مهر 1399 نظرات (0)

اصفهان پانل بزرگترین تولیدکننده قرنیز pvc در ضخامت ها و ارتفاع های گوناگون ، با طرح و رنگ های متنوع در ایران می باشد . همان طور که در مقالات قبلی مطرح شد قرنیز یکی از مهم ترین المان های زیبایی به شمار می رود که علاوه بر زیبا تر کردن ساختمان جنبه ی محافظتی نیز دارد . قرنیز ها در قسمت پایینی دیوار نصب می شوند و ضرب دیدگی و آسیب به دیوار ، و همچنین از انتقال رطوبت زمین به دیوار جلوگیری می کنند .

قرنیز ۹ سانت در طول ۳ متر تولید میشود و مناسب ساختمان هایی است که متراژ بالایی ندارند و ارتفاع سقف آنها از ۳ متر فراتر نمی رود . این قرنیز ها در طرح های سنگی و چوبی به همراه دیوارپوش های هم رنگ و هم طرح آنها تولید و عرضه می شوند . حال نگاهی کوتاه به قرنیز طرح فندقی جنگلی و فندقی جدید می اندازیم .



قرنیز۹ سانت فندقی جنگلی 

قرنیز های فندقی جنگلی را معمولا برای ساختمان هایی با دکوراسیونی که بیشترین اجزای آن را چوب تشکیل داده استفاده می کنند ...

جهت اطلاعات بیشتر به سایت اصفهان پانل مراجعه فرمایید isfahanpanel.com

alirezahavaee بازدید : 47 چهارشنبه 16 مهر 1399 نظرات (0)

دیوارپوش و قرنیز طرح چوب آنتیک اصفهان پانل

هر زمان صحبت از طراحی داخلی و دکوراسیون یک منزل و یا یک اداره می شود بدون شک تمامی اذهان به طرف چوب می رود . چوب به عنوان یک ماده طبیعی در بسیاری از دکوراسیون های کلاسیک و مدرن به شکل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ،اغلب وقتی وارد یک ساختمان می شویم نگاهمان اول از همه به دیوارها و طرح آنها می افتد. بنابراین طراحی و دیزاین دیوارها جزء مهمی از طراحی یک ساختمان است.



در چندین مقاله قبلی در مورد چند محصول طرح سنگ اصفهان پانل مطالبی در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که با مراجعه به قسمت مقالات سایت می توانید آنها را مطالعه کنید . حال به یکی از پر طرفدار ترین محصولات طرح چوب اصفهان پانل می پردازیم.

برای طراحی و دیزاین داخلی ساختمان به سبک و سلیقه خودتان و انتخاب رنگ ، باید اگاهی کامل از رنگ مناسب هر فضا داشته باشید . انتخاب نوع دیوارپوش ، رنگ و طرح آن از اهمیت بسزایی برخوردار است . دیوارپوش و قرنیز طرح چوب آنتیک پلی استایرن در رنگ های روشن و تیره مناسب انواع دیزاین های کلاسیک و مدرن چوبی است .

جهت اطلاعات بیشتر و تماس با ما به سایت اصفهان پانل مراجعه فرمایید isfahanpanel.com

alirezahavaee بازدید : 80 دوشنبه 14 مهر 1399 نظرات (0)

دیوارپوش و قرنیز طرح سنگ مرمر مارون اصفهان پانل

امروزه در طراحی داخلی و دکواسیون ساختمان ها از رنگ و طرح های متفاوتی استفاده می شود ، رنگ هایی که بیشترین زرق و برق را داشته باشند و به دکوراسیون جلوه ای تجملاتی و شیک بدهند . دیوارپوش و قرنیز طرح سنگ مرمر مارون از جمله ابزاری است که می توان با افزودن آن به دکوراسیون به خانه ظاهری مدرن و موقر داد.

این محصول پر طرفدار به دلیل داشتن رنگ های روشن ، گرم و پر جلایی که دارد فضای اتاق و منزل را بسیار گرم و پر انرژی می کند و در محیط های با نور غیر طبیعی درخشش و نمای خاصی را به محیط می دهد مخصوصا این که این طرح و رنگ آن کاملا مناسب دکوراسیون آشپزخانه و سرویس های بهداشتی است که نور زیادی ندارند و استفاده از این پانل های دیواری با درخشش خود این مشکل را برطرف می کنند و به دلیل ساختار خاص خود کاملا ضد آب بوده و میتوان بدون نگرانی آن ها را با هرگونه مواد شوینده ای شست و شو داد .

دیوارپوش و قرنیز طرح سنگ مرمر مارون را به دلیل داشتن رگه های رنگ طلایی میتوان با تمامی رنگ ها از سفید تا سیاه هماهنگ کرد پس نگراری در مورد اینکه این رنگ و طرح با رنگ وسایل منزل تداخل داشته باشد را اصلا نداشته باشید .

جهت اطلاعات بیشتر و تماس با ما به سایت اصفهان مراجعه فرمایید isfahanpanel.com

alirezahavaee بازدید : 43 جمعه 21 شهریور 1399 نظرات (0)

دیوارپوش و قرنیز در چه مکان هایی کاربرد دارند ؟

دیوارپوش و قرنیز ها را در گذشته بیشتر برای مکان های اداری و تجاری که در معرض رفت و آمد زیاد قرار دارند جهت جلوگیری از آسیب دیوار ها استفاده می کردند اما امروزه به دلیل اینکه این پانل های دیواری ضد ضربه ، ترک و خش هستند و از نم دیدگی دیوار ها جلوگیری می کنند ، در طراحی بسیاری منازل مسکونی نیز از آنها استفاده می شود که به یک جزء مهمی از طراحی داخلی یک ساختمان تبدیل شده اند.


آیا دیوارپوش ها قابلیت شست و شو دارند ؟

دیوارپوش های چوبی و mdf به دلیل اینکه از چوب ساخته شده اند در تماس با آب به مرور زمان باد کرده و خراب میشوند و محل مناسبی می شوند برای تجمع حشرات و باکتری ها .

دیوارپوش های سنگی قابلیت شست و شو دارند ولی در طولانی مدت به دلیل سرد و گرم شدن احتمال ترک خوردگی و شکستگی آنها وجود دارد .

دیوارپوش های آجری به دلیل قطعه قطعه بودن قابلیت شست و شو ندارند و اگر هم آن را بشویید کاملا پاک نمی شود ، و درز های بین قطعه ها محل مناسب باکتری ها و حشرات موذی می شود .

دیوارپوش های پلی استایرن و pvc از جمله دیوارپوش هایی هستند که به دلیل مواد خاص تشکیل دهنده آنها ، 100 درصد ضد آب هستند و قابلیت شست و شو با هرنوع مواد شوینده ای را دارند .

دیوارپوش ها و قرنیز را در چه سطوحی میتوان استفاده کرد ؟

دیوارپوش های چوبی و سنگی به دلیل ساختاری که دارند قابلیت انعطاف را نداشته و فقط بر روی سطوح صاف می توان از آنها استفاده کرد و اما دیوارپوش ها و قرنیز های پلی استایرن و pvc کاملا انعطاف پذیر بوده و حتی بر روی سطوح منحنی و قوص دار نیز می توان از آنها استفاده کرد .

جهت اطلاعات بیشتر به سایت اصفهان پانل مراجعه فرماییدisfahanpanel.com

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 1,159
  • بازدید کلی : 4,565